Världens bästa chefer!

När jag jobbade på GNT var Vidal min närmste chef (hans titel - Head of Sales) och Robin var Vidals chef (hans titel -  Business Unit Manager aka BUM). Båda två är chefer som man bara kan drömma om. De finns där för att backa upp dig och få dig bli det bästa du kan vara. De ger dig kritik i alla lägen, lika mycket poitiv som negativ. Men framförallt besitter de kunskap som jag beundrar. Så...måste ju slänga in små bilder på dem med mig! smileysBåda bilderna är från vår julfest...





Vidal, första bilden, kommer jag få jobba med även framöver....hoppas innerligt att jag även kommer få jobba med Robin på något sätt...NI ÄR BÄST!!!!

Och angående vår julfest...vet inte om det blev så mycket fylla och hysteri vår sista kväll. Vi var ju som jag skrev tidigare på Ambassadeur, samma kväll var det en Slitzfest där, där man kunde rösta på årets omslag. Så det var sjuuukt mycket folk (och Slitz tjejer) så man tappade typ bort alla...tråkigt! MEN nu på fredag har vi en pubkväll för alla gamla GNTare....hoppas på att det är många dom kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0