På väg till jobbet...

Det är så skönt att åka in senare till jobbet, att slippa alla människor i rusningtrafken. Och att slippa stå på tunnelbanan och pendeltåget! Perongen var nästan helt tom på Centralen!



Nästan varje morgon när jag kommer till Centralen springer jag in på Pressbyrån och köper en Macchiato från Emmi. Det är en kall kaffedryck som är helt underbart god. Kan varmt rekommendera den! Kostar bara 16:-.


Just d! Fixade mina naglar igår kväll medans jag bloggade! Härligt att ha fina händer igen! smileysEn bra start på dagen!!!

I alla fall...idag på väg till jobbet läste jag Metro som vanligt och läste en kort notis om att Systembolaget inte påverkats av finanskrisen, tvärtom! De har ökat sin omsättning med 8% i januari i år jämfört med föregående år, och det gäller alla varugrupper. Kan det bero på att människan i svåra perioder i  livet tar till hjälpmedel för att fly vardagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0