Ny blogg för mobilbloggning...

Då har man skaffat sig en blogg till, för det är ju nödvändigt egentligen!!! smileys
 
Men denna är till för att kunna blogga från mobilen, för jag har nu köpt ut min efterlängtade Touchwiz!!! Den är sååå fin!!!

Men, hade inte iPhone enbart sålts med Telia i butik hade jag nu varit en mäkta stolt och lycklig ägare av en sån. Men då jag plockade ut den genom jobebt var jag tvungen att få den på faktura...och dessutom, även om man kan låsa upp en iPhone som är operatörslåst, så kan man behöva fixa och trixa varje gång det kommer en mjukvaru uppdatering fick jag höra...och det är INTE aktuellt!!!

I vilket fall som helst, i Touchwizen finns en funktion som gör att man kan publicera bilder direkt till sin blogg från mobilen! Wiii....det är ju värsta roliga jue! Men den funktionen stöds bara av blogger...så, vill ni se vad som hnder då jag är på vift så kolla in The Story of Elle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0