Jobbar hemifrån...

I alla fall nu på förmiddagen. Håller ju på och öppnar upp ett säljkontor i Stockholm åt en GBG distributör i IT branschen, också kännt som mitt nya jobb. smileys

 Men vi har fortfarnade inte skrivit klart ett kontrakt med hyresvärd för lokal. Där vi sitter nu så har de inte lyckats slänga fram en offert, och då har vi varit på Newsec, som är de som äger fastigheten, sen i mitten av december...bör även tilläggas att större delen av den fastigheten står tom! Flera tomma lokaler, men det är inte så konstigt med tanke på hur de sköter potentiella kunder. Så, det verkar som om vi komer hamna hos Brostaden en bit bort från den lokal vi sitter nu. Tråkigt, för vi sitter precis i anslutning till Stinsens köpcentrum, så det finns både flertalet restauranger och butiker runt knuten.

I vilket fall, då vi bara sitter provisoriskt så har vi inget "riktigt" bredband utan kopplar upp oss via 3G dong som är kopplad till en router...går väl så där. Fram till igår, då la det av helt. Så en av mina kollegor som är med och startar upp verksamheten sitter just nu och försöker få igång ett nytt 3G modem...därav hemma på förmiddagen. Rätt skönt måste jag säga ändå...går fortfarande runt i mitt nattlinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0