En lugn helg...

Helgen blev lugn med massa filmtittande, det var rätt skönt. Konstigt nog, trots att jag inte slitit så hårt på jobbet, är jag rätt trött.

En film som jag såg som var kalas rolig var Another Gay Movie. Det är en komedi, lite parodi på American Pie men karaktärerna är homosexuella. Den gav en hel del skratt! Såg även uppföljaren, Another Gay Movie - Gays Gone wild. Men den var inte i närheten lika bra...

Så mycket mer hände dock inte. Åt lite gott på Alla Hjärtans Dag, en dessert med Kesella vanilj, Digestive fullkorn och bär. *mumma* Himla lätt att göra! Serveras med fördel i ett lite finare glas, te.x cocktailglas eller liknande. Smula kexen antingen i botten eller på toppen. Häll upp lagom mängd Kesella, strö över bär och servera! Lättare blir det inte...



Bild från arla.se, jag valde att äta med blåbär och hallon och serverade i ett desertglas. Missade dock ta en bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0