Bodhi!!!

Det finns en blogg som jag går in på dagligen och det är min engelska ros Kelly´s blogg. Så himla omtänksam och rar samtidigt som hon är lika knäpp som mig! Love you babe!

smileys


På hennes sida finns ett inlägg om en tävling som Bodhi anordnar där man kan vinna två par Hanky Pankys i söt liten hjärteask lagom till Alla Hjärtans Dag. Himla sött, och med tanke på att jag som singel inte lär få någon uppvaktning på denna dag så tänkte jag i alla fall ha chansen att få vinna denna ask!



När man deltog i tävlingen fick man dessutom 25% rabatt på ett köp fram till den 8:e mars. Så jag passade på att köpa ett par Hankys i färgen taupe (som jag hoppas ska vara rätt osynlig under ljusare plagg) och en förpackning Hollywood Lint Removing Sheets. Det är en liten nätt förpackning med ark som tar bort ludd, hår etc precis som en klädvårdsrulle.

 


Med min rabatt gick det på strax över 200 kronor! Som hittat! smileys
Sen hade de även två saker till som jag sååå gärna skulle vilja ha, men som inte fanns i min size... smileys

 



Ja ja...lika bra för min plånbok! *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0