Äntligen flyttat till vår lokal!

Har inte riktigt kunnat eller haft tid att skriva något de senaste dagarna...

I onsdags jobbade jag hemma hela dagen sen hade jag besök på kvällen som gjorde att jag inte hade tid. I torsdags så flyttade vi äntligen på jobbet. Vi har till slut fått en lokal som verkligen är vår, och den kommer bli jättefin. När jag först såg den tyckte jag det var lite tråkigt med den mörkgröna färgen som fanns på kararna runt de fönster som sitter på de glasväggar i lokalen, även de mattor som ligger inbyggda i parketten är i samma mörkgrön. Men som kom vi på att det är ju samma gröna färg som i vår företags logga, så det var bara passande!

Lokalen ska byggas om lite, vi ska öppna upp en större del så vi får ett kontorslandskap. Sen ska det byggas en biohörna med projektor eller LCD, bioljud, en mediaspelare och soffgrupp. Grymt för oss att relaxa i men samtidigt kommer det användas som demohörna...

Så, i torsdags tog vi vårt pick och pack från gamla lokalen till nya. Men först åkte vi till GNT och hämtade upp en del möbler till, som hurtsar, skåp och stolar. Även lite plastblommor slank med, måste ju ha lite grönt på kontoret...

Det högg till lite i magen när jag såg byggnaden med vår gamla logga kvar...



Med tanke på flytten så hade jag på mig lågskor och en enkel bomullströja med jeans i torsdags:



Det tog oss sen nästan hela dagen att ställ ordning allt på kontoret, men vi hade inte fått in bredband så vi kunde jobba ändå. Det fick vi först igår på eftermiddagen, eller det var inkopplat innan, och det var först då vi fick switchen så vi kunde koppla upp oss allihopa.

Så,på fredagn satt vi och snackade lite hur vi ville ha det och hur vi ska lägga upp allt framöver. Jag och Robban åkte och köpte lite fler saker till kontoret, som kaffebryggare, besticklåda och annat tråkigt. Igår handlade Vidal och Robban toappaper, diskmedel och sånt.

Vi har en dam och en herrtoa. Så de var söta och köpte en rosa pumptvål till mig och "min" toa, som också har dusch! *hi hi* så söta!

Outfiten igår:



Ja, det var väl typ det som har hänt de senaste dagarna...eller, jag hade besök både i torsdagsoch igår! Skönt med sällskap!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0