Tredje gången gillt...NOT!!!

Jag tror faktiskt jag ger upp Gina Tricots webshop. Var nu inne för tredje gången och fastnar igen vid kassan. Jag har senaste flashplayern på ena datorn (eller har det kommit någon efter 9?) men det gör ingen skillnad från denna, vet inte riktigt vilken verison jag har, men denna har ju Linux som OS. Skulle ta bort ett par benvärmare ur varukorgen, det var klockan 20:01, har klockat! Sen dess, kl är nu 20:32, har denna bild fastnat:



Skulle hunnit fram och tillbaka flera ggr till en butik i stan under all tid jag lagt ner på webshoppen. Tur man bor i Stockholm, men för de som bor i en mindre stad utan en Gina butik är detta nog väldigt irriterande då jag kan tänka mig att många blivit glada då den kom upp!

Är det bara jag som har samma problem? Har som sagt trots allt testat på 3 datorer, dels på jobbet där vi normalt har en väldigt snabb och pålitlig uppkoppling, dels hemma på två datorer där jag sitter med Com Hem large med 12-24 Mbit/s!

Ja ja...är väl lika bra att ge upp helt enkelt. Finns roligare och bättre sidor att ödsla sin tid på!
Sidans uppbyggnad däremot gillar jag skarpt, bra att man kan söka på typ av plagg och färg. Dessutom lätt navigerad, så får de bara den att funka kommer mitt omdömme höjas rejält. Nu får den bara ett betyg på 1 av 5!

Ps. Klockan är nu 20:38 och ännu har inget hänt! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0