Ny vinterjacka - Abercombie & Fitch?

Jag är rätt trött på mina två vinterjackor, har en röd Goose jacka och en svart Fjällräven. Originellt va!? Fast de är rätt gamla. Goosen är sen -98 och Fjällräven sen  -02 tror jag. Sen har jag en del no name jackor också som används då och då. Men denna var fin, lite mer kvinnlig också. Så den känns som ett bra komplement till de andra...



Bilden kommer från Tradera men vet att en kollega till mig har en amerikansk sida med garanterat äkta A&F kläder, så kollar nog där om köp blir av...

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Närsjukhus? Hihi, här finns bara ett sjukhus ;) Visst kan jag alltid åka dit, men känner inte att jag platsar på akuten. Väl där prioriteras jag väl ändå sist och lär få sitta i timmar. Då kan jag lika gärna sitta hemma eller på jobbet och invänta en läkartid.

2008-10-21 @ 22:22:46
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0