Sälj, sälj, sälj!!!

Sitter just nu med en excel fil över vårt affärsområdes lager och tittar på våra tyngsta ageing poster (produkter som legat mer än 60 dagar på lager) för att försöka få ut så mycket som möjligt. Just nu lägger jag fokus på en produkt, Office 2007 Hem & Student. Har just nu 705 st på lager, fick iväg 10 precis. Vill fasen få ner dem till 100 st innan dagens slut, lite väl optimistikt, speciellet med tanke på att jag går vid 14 idag...men va fan! Man måste tänka positivt! :-)


Kommentarer
Postat av: dizturbia

ooh den va fin oxå!

Men hur stor skärm har den?

2008-11-12 @ 21:15:54
URL: http://dizturbia.blogg.se/
Postat av: Solli

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0