Shabby Chic

Shabby Chic är en inredningsstil jag verklligen gillar. Den har lite fransk lantstil, Nem England stil och romantik i ett. Sen ser man ofta färger som ljusrosa, ljusgrön och blommönster. I dagsläget har jag inget rum som går helt i Shabby Chic stil men funderar på att fixa till det. Egentligen tycker jag det är snyggast om hela lägenheten går i samma stil då den är så liten. Men vi får se om jag vill ha så överallt!

Just nu funderar jag på om mitt vardagsrum inte ska få gå i Shabby stil (hallen har jag mer eller mindre redan bestämt mig för att ha Shabby). Men vill inte att det ska vara för blommigt och plottrigt som detta:



Jag har mer tänkt mig lite mer stilrent, nåt mellanting mellan dessa:





Sen har jag redan i så fall hittat hur jag vill min julgran i år ska vara klädd:



Helt underbart sockersöt! smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0