Badrummet mitt får bli rosa...

Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag i fart med att göra om hemma. Jag bor i en hyresrätt från 40-talet som har extremt tråkig standard och en hyresvärd som inte lägger mycket pengar på renovering.

Så här ser mitt badrum ut idag:



Blå plastmatta, blå målade väggar med vitt kakel där fogen blivit grå, och en bård med blått kakel. Det som jag tänkt göra är att måla väggarna antingen ljust rosa eller ljust mullvads brun. Sen köpa ny vitare fog och lägga på. I fönsterbrädet funderar jag på att lägga in rosa mosaik, istället för den målade ytan som är nu, typ så här:



Fast med denna mosaik:



Sen så ska dessa införskaffas, men vet dock inte om det går att få tag i toasitsen:

    

Vad tror ni om det? smileys


Mosaiken kommer från Panduro, textilierna från IKEA, persikoblommen från Ellos och toasitsen från Splash Direct!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0