Christian Louboutin

När vi ändå är inne på CL så kommer här ett inlägg till kring hans skor.

CL's skor är enligt mig helt underbara. Jag älskar den klassiska designen, och ska man lägga ner så stora summor på skor så är det skönt att veta att de håller stilen.

Det är de små detaljerna som gör det! Helt klart, och är inte den röda sulan iögonfallande och sexig!?





Till och med en enkel svart stövel ser sååå mycket hetare ut med en röd sula. Fast min favorit, kanske inte så svårt att lista ut, är fransstövlen från föregående inlägg!

Sen har han en del väskor också, och denna skulle jag inte tacka nej till, den passar superbt med hans skor!




Bilder från Bergdorf Goodman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0